mandag den 23. maj 2011

Bestyrelsesmøde i ”taps.dk” den 12. maj 2011 hos TR

Mødt var Rikke Rechnagel, Torben Rasmussen, Poul Juhl og Ulrik Poulsen. Tommy Jensen var fraværende.

1.      Gennemgang af sidste mødereferat.
2.      Sportsugen
3.      Eventuelt.
Sidste mødereferat blev gennemgået. UP havde talt med skolen om det hærværk der var begået på grillhytte, skraldespande og krolfudstyr. Ingen kunne sige, at hærværket var begået af skolens elever, men skolen lovede at holde et vågent øje med eleverne, nu de var opmærksomme på problemet.
Ellers var der ingen bemærkninger til mødereferatet.
Sportsugen i uge 32 blev gennemgået af RR, som havde fundet det fulde program for sidste år. Der var stort set ingen åbne spørgsmål. Disse spørgsmål ville sandsynligvis kunne afklares, af TJ når han kom til stede.
Ellers var programmet stort set planlagt. Vi ville få de sidste ting på plads ved næste bestyrelsesmøde.
RR oplyste at hun savnede frivillige til gadeturneringen. Vi ville eftersøge nogen på hjemmesiden.
UP ville tale med Ejler Bodholdt vedr. de lokaler som skulle bruges på skolen i forbindelse med sportsugen.
Vi blev enige om at holde en evaluering med alle de frivillige hjælpere efter sportsugen, så de kunne komme med alle deres gode ideer eller hvis der opstod eventuelle problemer undervejs.
Dette møde blev fastlagt til den 18. august kl. 1900 i Seniorhuset.
Under eventuelt blev det nye info-TV forevist – det så rigtig fint ud. TR ville sørge for, at det blev ophængt hos købmanden.
TR havde været til møde i ”landsbyforum” og her havde man talt om at lave en fælleshjemmeside, ligesom man drøftede at lave et fælles stisystem.
Igen var vi jo allerede godt med, da vi har vores egen hjemmeside, ligesom vi hele tiden arbejder på at gøre stisystemet bedre.

RR ville undersøge, hvordan vi var stillet rent forsikringsmæssigt, idet vi efterhånden havde en del ting, ligesom der eventuelt kunne ske ulykker.

UP oplyste vedr. trafikken, at han havde aftalt at mødes med borgmesteren og formanden for vejudvalget  den 23. maj kl. 0830.

TJ, TR og UP ville deltage i dette møde, så vi kunne diskutere en cykelsti, og forevise resultatet af vores underskriftsindsamling. JV var orienteret, og ville efter al sandsynligvis også være til stede med en fotograf m.h.p. at lave en artikel.

Næste bestyrelsesmøde blev fastlagt til den 16. juni 2011 hos PJ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.