fredag den 17. juni 2011

Bestyrelsesmøde i ”taps.dk” den 16. juni 2011 hos PJ

Mødt var Tommy Jensen. Rikke Rechnagel, Torben Rasmussen, Poul Juhl, Susan Andreassen og Ulrik Poulsen.
1.      Gennemgang af sidste mødereferat.
2.      Sportsugen
3.      Eventuelt
Sidste mødereferat blev gennemgået.
UP orienterede om underskriftsindsamlingen – resultatet –  om mødet med borgmesteren og formanden for udvalget for teknik og miljø og overdragelsen af over 1700 underskrifter. Vi har siden modtaget et brev fra kommunen om at vores ønske blev medtaget, når der skulle laves en ny cykelpolitik for kommunen til efteråret.
UP orienterede om at ”årets skulderklap” 2011 var givet til Margit Pedersen og Ejler Bodholdt her fra Taps.  Vi siger tillykke.
UP orienterede om det forestående arrangement til Sct. Hans. Vi håber bare, at det giver godt vejr.
RR orienterede om, at hun havde undersøgt forholdene nærmere vedr. foreningens forsikringsforhold. TVet ved købmanden, græsklipperen og vores flagstænger med ansvarsforsikring var inkluderet. Vores bålhytte var ikke kaskoforsikret og hoppeborgen til sommerfesten var ikke forsikret, så brug heraf måtte foregå på eget ansvar og via egen forsikring. Hun ville snarrest modtage besked fra DGI, hvordan det forholdt sig med teltet til sommerfesten. 
Ellers var der ingen bemærkninger til mødereferatet.
Sportsugen/sommerfesten i uge 32 blev gennemgået af RR. Der var stort set ingen åbne spørgsmål, så alle punkter blev gennemgået.
RR oplyste at hun savnede frivillige til gadeturneringen. Vi havde eftersøgt nogen på hjemmesiden. Det kneb stadig med tilmeldingerne, men mon de ikke snart kom i hus. Indtil videre havde kun 2 gader tilmeldt sig, men der var stadig frist. Kom der ikke flere tilmeldinger må vi nok skubbe lidt til nogen for at få lidt gang i tilmeldingerne.

UP ville tale med Ejler Bodholdt vedr. leje af seniorlokalet den 18. august til evalueringsmøde med hjælperne.
Under eventuelt blev det drøftet at indstifte en pris som årets ”tapser”. Vi blev enige om at lave det til næste år - eventuelt i forbindelse med sommerfesten. Vi vil ikke komme i tidsnød, så vi blev enige om at vente til næste år. Det blev drøftet at lave et mindre udvalg af teenagere, da der egentlig mangler lidt aktiviteter for denne gruppe borgere. Vi arbejder videre med dette efter sommerfesten.
Der er dannet et bænkelav og der bliver snart dannet et fuglekasselav.
Der savnes frivillige til begge disse lav, så UP vil snarrest sætte en ”efterlysning” i gang på hjemmesiden.
Næste bestyrelsesmøde blev fastlagt til efter den 18. august. Vi blev enige om at næste møde skulle foregå i Seniorlokalet på skolen, så vi får brugt lokalerne på skolen.
Der havde været lidt kritik af, at vi holdt møderne privat. Det tager vi selvfølgelig til efterretning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.